סדרת הטלוויזיות של LG לשנת 2024

שמור במועדפים

LG השיקה בישראל את מסכי הטלוויזיה לשנת 2024-2025
משדרגים את חווית הצפייה בזכות מעבד AI חזק פי 4

בין המסכים החדשים ניתן למצוא את מסכי ה-OLED המובילים בעולם, B4, C4, ו-G4, וגם את ה-M4, הטלוויזיה האלחוטית של LG שתגיע לראשונה לישראל.

השנה LG שמה דגש על המעבדים, עם מעבדים חדשים בעלי יכולות AI לשיפור חווית הצפייה.

LG Electronics (LG) וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי האלקטרוניקה הבידורית הביתית, משיקות בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה של החברה לשנת 2024.

תמונות מהאירוע


לחצו לעוד תמונות מאירוע השקה

הסרטון מהאירוע

הליין החדש כולל 4 סדרות שונות של מסכי ה-OLED המובילים של החברה במגוון רחב של גדלים לבחירה, מגודל “48 ועד “97,  דגמי QNED, ודגמי UHD  חדשים. מרבית הדגמים זמינים כבר היום לרכישה אצל המשווקים המורשים, כאשר שאר הסדרות יהיו זמינות לרכישה כבר בחודש הקרוב.

טבלת השוואה 2024 OLED

טבלת השוואה בין דגמי ה-OLED
לחצו על הטבלה להגדלה

טבלת השוואה 2024 QNED

טבלת השוואה בין דגמי ה-QNED
לחצו על הטבלה להגדלה

טבלת השוואה 2024 LED

טבלת השוואה עבור טלוויזיות LG UHD AI ThinQ, הכוללות את הדגמים UR7800, UT8800 ו-NAN0811. התרשים מפרט הבדלים בטכנולוגיית תצוגה, אפשרויות סאונד, תכונות חכמות וקישוריות, עם טקסט ותמונות בעברית.
לחצו על הטבלה להגדלה

מה חדש

גם השנה, LG ממשיכה לתת דגש על העליונות הטכנולוגית, ולספק לקהל הצרכנים את מסכי הטלוויזיה המתקדמים ביותר בשוק תוך הקפדה על שדרוג חוויית הצפייה באמצעות טכנולוגיות חדשניות, המעבד המתקדם בעולם ופיצ’רים מיוחדים.

מעבד AI חדש למיקסום חווית הצפייה

LG מציגה את ליין טלוויזיות ה-OLED  החדש והמורחב לשנת 2024 עם מעבד בינה מלאכותית חדשני, Alpha 11, אשר פותח על ידי LG, ותוכנן במיוחד עבור טלוויזיות ה- OLED שלה.

כך, LG OLED M4 ו-LG OLED G4  מצוידות במעבד α (Alpha) 11 AI החדש, המשפר ביעילות את איכות התמונה והשמע, ומספק שיפור של 70 אחוז בביצועים הגרפיים ועיבוד מהיר ב-30 אחוז בהשוואה לקודמו.

טלוויזיות ה- OLED החדשות של LG משלבות כלי שיפור תמונה באמצעות AI משודרג, תוך שימוש בניתוח תמונה מדויק ברמת הפיקסלים. המעבד החדש מחדד ביעילות תמונות, אובייקטים ורקעים שעלולים להראות מטושטשים, הכל בתהליך אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית, לטובת חוויית צפייה ברורה ואיכותית יותר.

מעבד הבינה המלאכותית משכלל את איכות הצבע על ידי ניתוח גוונים המצויים בשימוש תכוף בסרט נתון, על מנת להעביר בצורה המדויקת ביותר את כוונת היוצרים. Dynamic Tone Mapping Pro מפצל תמונות למקטעים ומכוונן בתהליך עדין את הבהירות והניגודיות בכל מקטע תמונה, על ידי ניתוח השינויים בבהירות בנקודות בהן האור חודר לסצנה. כך, נולדות תמונות שנראות תלת ממדיות יותר.

טכנולוגיה MLA OLED דור 2

טכנולוגיית ה-MLA של LG Display משתמשת בעדשות מיקרו זעירות כדי לחלץ יותר מהאור הנוצר מהפאנל, מה שמוביל ליעילות משופרת. לדוגמה, יש סה”כ 42.4 מיליארד עדשות מיקרו בפאנל הטלוויזיה בגודל 77 אינץ’ 2024 MLA OLED.

הטכנולוגיה כוללת דפוס של עדשות אופטימליות בקנה מידה מיקרומטר, את האלגוריתם המשודרג לשיפור הבהירות ‘META Multi Booster’ ואת האלגוריתם לשיפור פרטי הבהירות בטווח המלא ‘Detail Enhancer’, שכולן משתלבות כדי להשיג בהירות מרבית חדשה של 3,000 ניטים, מה שמאפשר לפאנל ה-OLED להציג צבעים מדויקים ובהירות לכל סביבת צפייה”, הסבירו LG Display.

💡 למידע נוסף על טכנולוגיית META 2.0 לחצו כאן.

LG SIGNATURE OLED M4

בצמרת רשימת הדגמים החדשים ניצבת ה- LG SIGNATURE OLED M4, טלוויזיית ה-OLED האלחוטית של LG, הזמינה עתה גם בגודל מסך חדש של “65.

קופסת החיבור Zero Connect האלחוטית החדשנית מבטלת לחלוטין כל צורך בכבלים פיזיים. ה-OLED M4  היא הטלוויזיה הראשונה בעולם עם שידור וידאו ושמע אלחוטיים עד 4K 144Hz.

לצד איכות תמונה מרשימה, כלי AI Sound Pro מציע אודיו עשיר ומלא יותר תוך מינוף סאונד 11.1.2 סראונד וירטואלי של הרמקולים המובנים במסך, על מנת ליצור סביבת צפייה מושלמת. טכנולוגיית בינה מלאכותית מפרידה ביעילות קטעי שירה ומוסיקה מפס הקול – כדי לשפר את בהירות הדיאלוג. האודיו של קטעי שירה כאלה נשמע כבוקע באופן טבעי ממרכז המסך. דגמי OLED החדשים של LG זוכים לקרדביליות נוספת עבור איכות התמונה שלהם עם הסמכת ClearMR של איגוד תקני האלקטרוניקה לוידאו (VESA).

מסכי LG OLED ממשיכים להיות המסכים המובילים בעולם לכל מה שקשור לגיימינג.
כולל רזולוציית 4K, קצב ריענון של  144Hz (בדגם התומך) ותמיכה מקיפה ב- HDMI 2.1.

הטלוויזיות משלבות גם ממשק גיימינג ייחודי המאפשר לגיימרים לעבור בקלות בין הגדרות מוגדרות מראש של תצוגה המיועדות לז’אנרים שונים של משחקים, ותומכות ב-NVIDIA G-SYNC® Compatible  ו-AMD FreeSync  כדי למנוע קריעה וגמגום תמונה במהלך המשחק.

מסכי ה-QNED החדשים מגיעים לישראל

LG משיקה בישראל גם ליין חדש של מסכי ה-QNED של החברה. ה-LG QNED Mini LED ממחישות ניגודיות מציאותית בזכות טכנולוגיית Precision Dimming לשיפור מעברי הצבע ושליטה מדויקת בתאורה האחורית, וכוללים טכנולוגיית עמעום מקומי לניגודיות חיה ובהירות יוצאת דופן.

LG QNED Mini LED, מסדרת QNED90 מסוגלת להציג מנעד של מיליון גווני אפור המבדילים בצורה יוצאת מן הכלל בין הגוונים השונים בדיוק של 20 bit ליצירת ניגודיות מדהימה.

המסכים החדשים מגיעים בעיצוב אלגנטי ומתוחכם עם פרופיל דק של 29 מ”מ בלבד ומשתלבים בכלל חלל בבית. ניתן גם להתקין את הטלוויזיות על הקיר, מה שמספק גמישות רבה יותר לסידור הרהיטים ומכשירים החשמל.

LG QNED 2024 מגיע במגוון רחב של גדלים, ובראשם מסך גדול במיוחד בגודל של “98.

LG מגיבה לצורך ההולך וגובר בשוק למסכי LCD הפרימיום, עם תוספת של דגם בגודל “98, גודל זה מספק ללקוחות תוספת לחלופות מרובות שיתאימו באופן אידיאלי לכל חלל, כולל מסכי “43, “50, “55, “65, “75 ו- “86.

💡 רוצים לקרוא עוד על דגמי QNED 2024? לחצו כאן.

חוויית צפייה נוחה, קלה ומהירה LG webOS

חווית הבידור הביתי משודרגת באמצעות מגוון יכולות התאמה אישית. שימוש בגרסה העדכנית ביותר של webOS מאפשר למשתמשים להגדיר עד 10 פרופילים שונים כדי להתאים את החוויה לכל צופה. הטלוויזיות החכמות של LG יכולות אפילו לזהות את הקולות של המשתמשים על סמך פרופילים – ולהציע המלצות הגדרה ותוכן מותאמות אישית על ידי ניתוח דפוסי היסטוריית שימוש.

משתמשים יכולים להתאים אישית את מסך הבית ב-webOS ולבנות את ההגדרות האישיות שלהם במינימום מאמץ. על מנת להפוך את חוויית המשתמש לחלקה יותר, הממשק הידידותי של מסך הבית מספק תצוגה מקדימה של התוכן האחרון שנצפה מעל גבי המסך, מאפשר גישה מיידית למידע על אפליקציות בהן נעשה לאחרונה שימוש, ולהפעיל סרטונים במהירות וללא מאמץ.

תוכנית השידרוג webOS Re:New program מעדכנת את מערכת ההפעלה בטלוויזיות החכמות של  LG  לגרסה האחרונה, ומבטיחה ללקוח חוויית טלוויזיה עדכנית למשך חמש השנים הבאות. שדרוג זה חל על דגמי 2022 OLED של החברה ודגמי 2022 QNED Mini LED 8K ומעלה, ובעתיד יורחב ליותר טלוויזיות של LG ברחבי העולם.

הטלוויזיות החדשות של LG תומכות גם ב- Apple AirPlay וב-Google Chromecast המובנה בהן, ומציעות תאימות משופרת למכשירים ניידים. משתמשים יכולים להעביר ללא מאמץ תוכן מהמכשיר הנייד למסך הגדול במיוחד שלהם כדי ליהנות מצפייה בבית באיכות יוצאת דופן.

טלוויזיות LG OLED ו- ⁴QNED משתלבות בקלות ושקיפות עם מקרני הקול של LG באמצעות WOWCAST Built-in, באופן המאפשר איכות שמע מעולה בקישוריות אלחוטית פשוטה להפעלה.

WOW Orchestra יוצרת חוויית אודיו תלת ממדית, כאשר הרמקולים המובנים של הטלוויזיה ואלה של מקרן הקול פועלים בהרמוניה כדי להציג חוויית שמע אחידה.

חווית המשתמש של מי שנדרשים לסיוע בנגישות, מבוססת על “כרטיסי נגישות מהירה”, Quick Card Accessibility, המאפשרים לאתר ללא מאמץ תכונות שיפור נגישות במסך הבית, כולל שירותים שימושיים שנועדו לתמוך בבעלי מוגבלות. הדרכות לשימוש בשלט רחוק ושירותי צ’טבוט מאפשרים לגשת לשירותים באמצעות פקודות קוליות.

המחירים (₪) לצרכן צפויים להיות:

(סובבו את הטלפון לרוחב לצפייה מלאה)
סדרה/ גודל 48″ 55″ 65″ 77″ 83″
M4 15,990 ש”ח 23,990 ש”ח
G4 14,990 ש”ח 20,990 ש”ח 33,990 ש”ח
C4 6,790 ש”ח 8,490 ש”ח 10,790 ש”ח 16,990 ש”ח 25,990 ש”ח
B4 6,490 ש”ח 8,990 ש”ח 13,490 ש”ח
סדרה/ גודל 50″ 55″ 65″ 75″ 86″
QNED90T 8,290 ש”ח 10,490 ש”ח
QNED86T 4,790 ש”ח 5,990 ש”ח 8,490 ש”ח 12,990 ש”ח
QNED80T 3,690 ש”ח 4,490 ש”ח 7,290 ש”ח 10,490 ש”ח
QNED81T 2,890 ש”ח 3,290 ש”ח 4,290 ש”ח 5,990 ש”ח 8,990 ש”ח
 *המחירים הסופיים נקבעים ע”י המשווקים בחנויות

לדברי הוצונג קים, מנהל מוצר בידור ביתי ב-LG ישראל

“טלוויזיות ה-LG OLED המובילות בתחומן ודגמי QNED משמרים את מעמדה המוביל של LG בשוק טלוויזיות הפרימיום, ומאפשרים להציע את חוויית הלקוח הטובה ביותר, בשילוב מבחר תכנים ושירותים הזמינים בפלטפורמת הטלוויזיה החכמה של החברה webOS. כמו בכל שנה, אנחנו מקפידים להביא מגוון רחב של מסכים וגדלים המתאימים לקהל הישראלי, ולהוסיף פיצ’רים בעברית כמו עוזרת אישית, ניווט קולי, תוצאות ספורט ועוד. LG ממשיכה, כמו בכל שנה, לחדש ולהביא לכל בית ובית את הטכנולוגיה הבידורית המתקדמת ביותר”.

מר קווין צ׳ו, מנכל LG ישראל

מר קווין צ׳ו, מנכל LG ישראל

גיא דה פי’צוטו, מנכ”ל ח.י. אלקטרוניקה

“אנחנו מציינים השנה 11 שנים של מובילות בשוק טלוויזיות הפרימיום בישראל עם מסכי LG OLED  הטובים ביותר בעולם. גם השנה אנו מציעים לצרכן את מסכי ה-OLED  הטובים ביותר במגוון רחב של גדלים ועם הביצועים והפיצ’רים המתקדמים ביותר כך שכל אחד ואחת יוכלו ליהנות בצורה המקסימאלית ממסך ה-LG OLED שלהם. השנה LG שמו דגש על חוויית AI יוצאת מגדר הרגיל, עם מגוון רחב של פיצ’רים שמטרתם לדייק ולמקסם את חווית הצפייה והאזנה. בזכות מעבד ה-AI  החדש, הצרכנים יכולים ליהנות מתוכן והגדרות המותאמות במיוחד עבורם ובאופן שבו הם אוהבים לצפות בטלוויזיה”.

גיא דה פיצוטו, מנכ״ל ח.י.

גיא דה פיצוטו, מנכ״ל ח.י.

“אנחנו בקבוצת ח.י. נמשיך להעניק את חווית השירות הטובה ביותר בשוק ללקוחותינו – הכולל בין השאר, מתן 3 שנות אחריות על מסכי ה-OLED  שירות אספקה והתקנה במעמד אחד, שירות הזמנת מתקין אונליין על ידי הלקוח ועוד מגוון שירותים ייחודיים. בנוסף, אנו ממשיכים להעניק 5 שנות אחריות על הפאנל למסכי OLED  מסדרת G ומעלה. חשוב לציין כי כל המסכים של LG עומדים בתקן האירופאי החדש לנצילות אנרגיה במוצרי חשמל”.

נירית קמרה, מנהלת מוצר טלוויזיה בח.י.

נירית קמרה, מנהלת מוצר טלוויזיה בח.י.


מפרט טכני

להלן כל המידע הטכני על דגמי 2024 – מסדר היקר לזול
(לחצו להגדלה)

מידע טכני על הדגם OLED G4

מידע טכני על הדגם OLED C4

מידע טכני על הדגם OLED B4

מידע טכני על הדגם QNED89T MiniLED

מידע טכני על הדגם QNED86T

מידע טכני על הדגם QNED80T

מידע טכני על הדגם NANO81T "86

מידע טכני על הדגם NANO81T

מידע טכני על הדגם UT8000


1 Certification does not apply to 97-inch OLED evo models.
2 LG’s 2024 OLED TVs in the M4, G4 and C4 series with screens up to 83 inches support 4K at 144Hz.
3 Pop-up notifications offering a full upgrade without the need to select specific UX, UI or features are only sent to customers who have agreed to receive them. Please note that this upgrade does not cover the TV’s hardware performance, features or durability.
4 LG OLED TV M/G/C/B series and QNED TV models that support 120Hz feature WOWCAST Built-in.